Mycket upprörande

I natt när jag kom hem från jobbet bestämde jag mig för att se om det fanns något lämpligt träningspass idag.
Step kl 13.30, en plats kvar - taget.
Så väldigt nöjd med mig själv åkte jag till F&S idag.

När jag kom in i salen försvann dock all entusiasm.
Inte nog med att det var fönster i taket som tillsammans med den gassande solen förvandlade salen till en bastu
utan jag råkade också ut för en väldigt intressant kreation till människa...

(Jag brukar vara väldigt öppen inför olika stilar, men detta var löjligt)

Tänk er en femtioårig tant, söndersolad, långa naglar och sönderfärgat svart risigt hår.
Lägg till sjutton guldhalsband och minst lika många armband och ringar.
Ni ser typen framför er, eller hur?
Ta nu bort alla kläder som er inre bild har på sig,
låt henne endast ha ett par bikinitrosor och en svart push-up bh med glitterstenar på.
Endast.

Tänk er sedan ovan nämnda tant hoppandes runt på en stepbräda i en timma.
Det var inte bara hon, utan alla hennes väl synliga kroppsdelar som hoppade och studsade i takt till musiken.

Och inte nog med det, sedan skulle hon strecha också.

Kommentarer
Postat av: Lenis

haha. helt, helt, helt underbart.

2009-05-23 @ 18:44:13
URL: http://volcanic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0