Lagesrapport

Min man sover
och jag ar verkligen for rastlos for sant.
Sova middag ar for tanter.
Tur da att de har internet pa hotellet.

Idag vaknade vi lite sent (kan bero pa x antal glas vin igar med kontiga amerikaner och koreaner)
men har trots allt lyckats vara fem timmar pa stranden.
Sjukt nice.

Det verkar som om det hander en hel del hemma varje gang jag aker bort
sa det ar ltie motstridiga kanslor att vara har anda.
Alltsa. Jag VILL inte hem,
daremot vill jag sla en manniska som tydligen tycker det ar passande att bete sig som ett as mot en annan manniska.
Och det ar svart att sla fran Frankrike.

Lena (och Staffan):  Vi har INTE varit och kollat pa en gigantisk krydda utan en basilika ar en stor kyrka (som mest ser ut som alla medelhavskyrkor men jaja). Just den Andreas ville se ligger uppe pa marseilles hogsta berg.
Jag var nojd.

Nu ska jag nog ga och kopa mig lite vin,
knapra i mig lite chips och njuuuuta av varmen.

Kommentarer
Postat av: Lenis

till mitt försvar... det är mer logiskt att tro att en gigantisk basilika är just en basilika. så det så. kom hem nu.

2009-06-11 @ 18:31:37
URL: http://volcanic.blogg.se/
Postat av: felis

jag måste få säga att en viss utter berättade om capslocksms. och det gjorde mig glad. alla människor som inte är idioter gör mig glad. tänkte jag säga.



ehrm. ja.

2009-06-15 @ 21:10:34
URL: http://metromani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0