.

På tv är det julafton,
i verkliga livet jobbar man på att genomlida oktober.
Det är långt till jul är vad alla säger,
och det stämmer kanske,
om man inte ska köpa julklappar till tusen människor
och försöka lista ut hur man snabbast möjligast klonar sig fram tills dess.
Usch.

Nu byter vi ämne för det orkar jag inte tänka på.

Jag har kommit på hur jag skall lösa möbleringen i min lägenhet nu.
Yeees.
Det blir till att måla om ett skrivbord och klä om två fotöljer,
men det blir bra.
Till slut.
Det blåa skrivbordet skall bli vitt eller grått,
och de blommiga fotöljerna skall bli svarta eller gråa.
Detta betyder att jag får springa på panduro,
seger!
När man är fattig så får man ta det som finns och göra om det till något bättre.
Men som de säger i reklamen:
Om du ser det framför dig, kan du bygga det.

Förresten har jag bråkat med Göteborg Energi i dag också
och jag lär fortsätta i morgon.
Jag blir så trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0