Dagens

Något som får mig att skrika upprört på väg till jobbet:

En bok som slutar FEL.

Något som får mig att skratta så jag gråter på Fröken Olssons:

Malin berättar om att hennes syster stod i kön på Ica Maxi. Framför henne stod en mamma med barnvagn och ett barn i fyraårsåldern som hade en sån där liten barnkundvagn. Han körde den fram och tillbaka in i hälsenorna på mannen som stod framför dem i kön. Mannen vänder sig om och ber pojken att sluta, men han fortsätter köra in vagnen i hans ben. Ytterligare en gång ber mannen pojken att sluta och förklarar att det gör ont. Pojken slutar inte. Till slut vänder sig mannen till mamman och ber henne säga till sin son eftersom han kör in vagnen i hans hälsenor och att det gör ont. Mamman svarar "Nej, det tänker jag inte, för jag tror på fri uppfostran!"

Det blir lagom spänd stämning i kön, då pojken fortsätter sin framfärd med vagnen. Fler och fler människor börjar bli irriterade men till slut har mamman betalat sin mat och börjar packa ner alla varorna.

Bakom henne i kön stod en kille som endast köpte en yoghurt. På sin väg ut från kassan öppnar han yoghurten och häller den över mamman. När hon upprört skriker "Vad fan gör du?!" till honom svarar han "Min mamma trodde också på fri uppfostran!" och går därifrån. SÅ JÄVLA KLOCKRENT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0