Se livet från den ljusa sidan

De två närmsta veckorna kommer bli rent ut sagt för jävliga.
Jag kommer inte ha tid till något alls
och när jag inte får träffa människor blir jag helt galen.

Ni kan alltså vänta er en hysterisk och ångestfull Therese sen när jag återuppstår.

Varför jag inte kommer kunna leva?
Jo, nästa vecka har jag tre (TRE) tentor,
humant och bra.
Utöver det skall jag jobba fem dagar denna vecka och fyra nästa.

Så , idag är jag uppe med tuppen, betalar räkningar och skall strax börja plugga.
Sen blir det lingvistikföreläsning (tråk, tråk, tråk) 13-15
och jobb 16-24.
YES.

Sen att visdomstandsjäveln vägrar att titta fram gör saken så mycket bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0