Bitterfitta

Jaha, en timma senare och jag har läst ett kapitel och gått igenom sex föreläsningar.
Konstiga ord dansar cha-cha i mitt huvud
och jag undrar ltie hur jag skall få dem att stanna där, i rätt fack.

När jag seriöst börjar överväga att skriva ner alla ord och förklaringar
och sen spela lite memory med mig själv då inser jag att det börjar gå för långt.

De har fortfarande inte lagt in resultaten från mina två senaste tentor,
vilket stör mig något enormt.
Vi jobbar under tidspress men de får tydligen ta hur lång tid som helst på sig att rätt.
Tre veckor? I vilken värld då?
Inte i GUs i alla fall.

Just det.
Igår hade jag lyckats lägga mina anteckningar på ett Piggelinpapper,
så nu sitter de fast i bordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0