Det är glamor

Om jag har packat upp,
plockat undan korten,
släpat ner skrivbordet som står mitt i hallen till källaren,
köpt ny mat,
städat undan i köket
ocj listat ut varför det sitter fast papper på mitt bord?

Nope.

Om jag öppnade en flaska Sangria med den bästa,
åkte in till stan och drack vin,
skulle åka hem men träffade en annan vän,
tog ett till glas vin
och åt nudlar till middag?

Yes.

För övrigt har nog mina vänner också en viss förkärlek till vin.
När jag vaknade i söndags hade jag fått tre sms från olika människor.

Sms 1 (02:33):
Tc, jag måste verkligen bort från den här jävla staden!
Bort från alla som inte är något men som tror att de ager världen.
Jag vill inte ha gbgregn, jag vill inte vakna upp i en meningslös stad av att en spårvagn kör förbi.
Jag måste bli bäst, jag bara måste bli det!
/ Signerat din inte så fulla men oh så bittra vän.
Med reservation för stavfel, ganska full är jag.

Sms 2 (03:34):
Just nu DANSAR jag hem till the sounds i dagsljus.
Livet leker!

Sms 3 (03:37):
Jag åker taxi till svingeln jag vet inte varför
jag är bara full och fransk hushållerska
och jag har hånglat med magnus i engel
men inte leder det någonstans.

Om jag skrattade när jag läste allt detta?
YES.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0