Malmö

Jag avbryter min bloggtorka mest för att säga att ni kan vänta er en till...
Om några timmar åker jag till Malmö
för att se Jesus Christ Superstar med Maria sangria och det kommer bli så bra!
Vi kommer hem igen på söndag.

Tåget går 13.40 och innan dess ska jag ta fram kläder och grejer,
gå ner i källaren och hitta lämplig väska,
packa, göra tågmacka, göra rent för Ronja, åka till systemet
och desutom tänkte jag hinna slänga in början på årskrönikan här.
Ni måste ju ha något att göra.

Om det finns tid skall vi träffa våran Alicantesötis Jonathan,
som tillfälligt bor i Malmö.
Länge sedan man såg honom nu!

Oj, nu kokar äggen.
Spring, spring!

(Håret är blött, mp3n och kameran är på laddning och klockan är 9.28.
Hur bra är inte jag?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0