Som taget ur mitt huvud

"Nu ska jag duscha. Men oj, varför ligger det kortet på golvet?
Undra vilket album det tillhör? HAHAHAHA. Hur fan såg vi ut den sommaren?
Undra var jag har de byxorna? HAHA. Där var de, längst in i garderoben, lika söndriga som för fem år sedan.
Men oj, vad är det för tröja? Den skulle man kunna piffa upp lite.. Har jag inte något fiffigt i min lilla pyssellåda?
Var det DÄR det halsbandet var? Och vad är detta? Ett halvfärdigt armband.
Undra om jag har något lås till det någonstans... I badrumsskåpet kanske? Nej...
Men vad är det för bok som ligger på badrumsgolvet?"

Tjugo minuter senare tittar jag upp från boken.

"Men vad gör jag inne i badrummet? Just det. Jag skulle duscha!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0