Så klart

Jag kan konsten att bli överlycklig för de små sakerna.
Först läste jag att en viss skäggig mans och Malmö orkesters skiva äntligen har kommit ut,
sen hittade jag skivan på CDON till specialpris
och lyckan var total.

Nu när jag kom hem upptäckte jag att hela dubbelskivan finns på Spotify
och nu, klockan 01.11 sitter jag och upplever min älsklings musikal igen.
Och fan vad snygg han är.

Det får mig osökt att tänka på ett samtal  mellan mig och min älskling för någon vecka sedan.
(Okej det var väl mest jag som pratade och han som gav mig blickar, som vanligt)
T: Alltså. Han [Dregen] är ju fan Sveriges snyggaste man. Grr liksom.
Paus för att beundra hans fulländighet.
T: Jaa.. Efter Ola då. Först kommer Ola Salo, sen Dregen. Jag hade ju inte bangat alltså.
(Lite för lång paus utan att jag reagerar på vad jag har sagt)
T: Öhm.. De kommer ju EFTER dig så klart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0