Då vet jag

Jag och min pojkvän fortsätter att dissa varandra.

A: Fan vad snyggt klädd han var då! Rutiga shorts, Hawaiiskjorta, uppdragna strumpor och sandlarer. Jag skall nog börja gå runt så.
T: Jaa, snälla gör det! Hawaiiskjorta framförallt är ju så hett.
A: Men bara grejen att blanda en massa mönster. Vad tänkte han där??!
T: Jag VET INTE älskling. Hetsa inte upp dig nu.
A: Alla människor vet ju att man inte skall blanda rutigt, randigt och prickigt.
T: Mmmm.
A: Och för övrigt har jag ALDRIG förstått grejen med randigt och prickigt...
Andreas mamma inflikar lite diskret samtidigt som hon tittar åt mitt håll:
Fast jag tycker nog att prickit är ganska fint.
A: Öhm.. Jag menade inte prickigt på det sättet som din klänning är älskling!

Vad jag hade på mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0