NYC

Om trettioen dagar och en timma så sitter vi,
antagligen mer uppklädda än vi någonsin har varit,
med spänd förväntan och räknar sekunderna.
Då, den 8 november klockan 8.00 PM skall vi se The Phantom of the opera
Majestic Theatre i New York City, på Broadway!

Saxat från www.en.wikipedia.org:

"The Majestic, one of the largest Broadway theatres with 1607 seats, traditionally has been used as a venue for major musical theatre productions. --- The theatre has housed The Phantom of the Opera since it opened on January 26, 1988. With more than 8,000 performances, it currently is the longest-running production in Broadway history."

Nämnde jag att jag ska dit?
Nämnde jag att jag fick det i present av Michaela för en timma sedan?
Nämnde jag att jag är lyckligast i världen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0