Att vänskapa

Efter en mysig morgon bär det strax in till stan för lite bästishäng.
Blir till att pussla så mycket det går eftersom våra jobb mobbar varandra.
Så nu ska vi ses innan hennes jobb och innan mitt pluggande.
Som kommer ske i kväll.
Faktum var att jag faktiskt läste igenom kapitlet om enhetscirklar på bussen i går.
Det räknas väl nästan som att plugga?

En kopp te och en vän,
allt annat känns så överdrivet
.

Undra om man kan lura med henne på lite upptäcksfärder efter fikan?
skulle behöva besöka Duka och lite annat mojs.
Återstår att se.

Om jag går uit hårt och säger att jag vill till en skoaffär, så kanske...
(Michaela hatar att gå i skoaffärer med mig,
hon påstår att jag förvandlas till en treåring utan några spärrar och
att jag inte reagerar på omvärldens tilltal. Pyttsan.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0