Dagen idag och dagen imorgon

En bra dag som efter lita plockande i lägenheten snart kommer att sluta i en hög i soffan.
Det finns nybakat bröd i skafferiet,
rödbetsris och kyckling i kylen, gardiner i vardagsrummet,
en ny bäddmadrass i hallen, tomma muffinsformar på bordet,
en fågel i köket och en Seven Eleven-brownie i magen.

Jag har träffat den bästa, letat julklappar och lovat bort en micro.
Imorgon kommer Liam hit 6.30 och stannar hela dagen.
Jag ska tvätta vid nio och strax efter tre skall jag åka till jobbet,
med tre färdiga scheman.
Då hoppas vi att Sandra har kommit hit och tagit över passandet av tjockis.
Lång dag med andra ord.


Kommentarer
Postat av: Lenis

uppdatera mig med scheman när du fått dem godkända :)

2008-12-15 @ 21:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0