Ljudlös ljudinstallation

Det är så att man bara vill skrika rakt ut!
Jag har äntligen lyckats övermanna min dator och återinstallerat ljuddrivrutinen!
Efter att ha varit ljudlös i över en månad känns det väldigt bra.
Sen att  det inte var överdrivet avancerat pratar vi inte om,
jag hade bara sökt och laddat ner helt fel saker.
Men nu så!

Dessutom läste jag just att Ryanair skall släppa en massa biljetter till
London som man bara behöver betala skatt på. Inga andra avgifter.
Så resan till Micke och Sigrid ligger inte alls långt borta, bildligt talat alltså.
Bokstavligt talat så pratar vi oktober eller november.
Skall kolla allting innan. När vi får komma för Micke bl.a.
Äntligen skall jag få uppleva London.

Utöver detta skall jag strax simma, har jobbat ihop 500 kronor idag och det är fint väder.
Jag ska träffa Michaela efter simningen.
Det är helt enkelt en ganska bra dag.


Kommentarer
Postat av: Marcus

Jag skulle vilja påstå att det är fusk, rent av, att du skall få åka till London. Jag kommer ju inte längre än Göteborg!

2007-09-04 @ 14:34:19
URL: http://tolkat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0