Ge mig nåt som tar mig någonstans

Skall strax knalla ner till bilen och åka till jobbet.
Men innan jag kör hela vägen till jobbet skall jag köra och köpa ett kvartalskort.
För kollektivtrafiken.
Lite ironiskt, aight?

Det behövdes personal imorgon med.
Imorgon bitti.
Klockan 6.00.
Sömn är inget jag behöver och att jobba är bra.
Det leder både till pengar och att jag får lite egen tid att tänka.
Försöka reda ut begreppen.

Det är konstigt hur folk som ska bry sig faktiskt inte gör det.
Som om det är för mycket i deras lilla huvud att de inte kan fråga en enkel fråga.
Jag hoppas inte att jag sitter och kastar sten i glashus nu,
men jag tror faktiskt att jag kan konsten att prata med människor.
Om annat än mitt liv. Jag pratar i alla fall med dem.

Hur mår du?

(Personligt meddelande till alla mina vänner utan Comviq: 
Jag har inga pengar på mobilen och är rätt pank i övrigt.
Eftersom niinte har Comviq får ni skylla er själva för eventuellt uteblivna sms.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0