Rånad av GU.

De ringde. Tillslut.
Inte ens en liten futtig ursäkt kunde de bemöda sig med.
Jag fick en kvart av deras dyrbara tid, ingen provtagning här inte.
Klockan tre börjar min kvart att gälla.

Jag vet inte om jag har nämnt det, men jag skall läsa franska till hösten.
Läskigt, läskigt.
Bäst att utrusta mig med basker, bagutter och mustach direkt.
Dessutom blev jag antagen att läsa spanska med.
Blev väldigt sugen på att läsa båda delarna, kunde inte alls förstå problematiken.
Min snälla pojkvän var duktig nog och tänkte på min hälsa och avrådde mig från att studera en helfart- och en halvfartskurs på universitetet.
Med tanken att jag ska till Spanien nästa år bestämde jag mig för att franska på halvfart plus jobb på Statoil blir perfekt.

Jag har köpt böcker till kursen för 620 kronor.
Ännu är inte allt införskaffat.
Yes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0