Liv av piller

Ny pillerburk nu.
Igen.
Fast med tabletter på 165 mg istället för 1 g.
Och annat pencillin i sig.
Halsfluss & urinvägsinfektion inom loppet av 2 veckor.
Mumma.
Antagligen fick jag dem samtidigt,
att gå med urinvägsinfetion är inte bra.
Hoppas att mina njurar har klarat sig.
Och att jag inte är steril.

Jag fick en tröstmassage och ordentlig ta-hand-om kväll av Andreas.
Hur ska jag veta om hjärtslagen tillhör dig eller mig?
Även Spunken, katten, verkade ha bestämt sig för att muntra upp mig.
Den annars så lekfulla missen var jättekelig hela kvällen
och slog kullerbyttor av exstas när jag kliade honom.

Jobb imorgon, bara två dagar kvar innan semestern!


Kommentarer
Postat av: Micke

Känn mitt medlidande. Urinvägsinfektion har jag bara hört talas om, men jag vet av egen erfarenhet att halsfluss är skitjobbigt det med.

2007-08-02 @ 16:54:42
URL: http://lagercrantz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0