Galenskap nästa

Jag lever under ett något pressat tidsschema just nu. Det är galet mycket som skall läsas tills nästa vecka. På fredag åker jag till Danmark och Anton och kan därför inte plugga, på måndag morgon åker min klass till Norge och kommer hem på fredag. Sen på söndagen skall jag på dop och på måndagen är det en avancerad tenta i norska. Jag känner mig körd. Stressad och körd.

Vi skall ha middag här klockan tre så vid elva kom jag hem för att hinna plugga undan lite. Men icke. Hela huset är fullt av skåningar (och deras skor) och de uppehåller sig i MIN soffa, som ligger i samma rum som mitt skrivbord. Och trots att jag två gånger har sagt rakt ut att jag behöver plugga så sitter de kvar. Och lyssnar på blip-blipmusik. Jag blir GALEN.

Man kan ju tycka att lite lugn och ro inte är för mycket begär när jag har sovit borta hela helgen för att hela Skåne skall få plats, men icke. GALEN I say.

Kommentarer
Postat av: Lenin

Jag hoppas du vet att det enda som hjälper är att SLÅSS.

2011-03-20 @ 17:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0