Snillen spekuerar

(Min systers hund låg i mitt knä och jag masserade honom på magen)
Veronica: Haha, vad gör du? Smeker du hans bröstvårtor? Haha! Akta så han inte blir kåt och börjar jucka mot dig. Han fungerar precis som vanliga män, de blir upphetsade om man pillar på deras bröstvårtor!
Therese: Haha. Bortsett från att han har några fler än vanliga män har...
Veronica: Ja, men precis! Lite svårt att håla koll på alla åtta bröstvårtor samtidigt!
Sandra: Vadå åtta? Hanhundar har väl bara två? De som sitter precis vid snoppen?

Kommentarer
Postat av: sandra

hrm.. nu ska vi inte vara sånna :P

och ja jag tycker att du står för underhållningen så det så ;)

haha nej jag visste inte heller att jag var född 92 men nu är det ändrat ;)

2011-02-07 @ 23:29:37
URL: http://justlivingourlifes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0