Hej då, trevligt att träffas

Inte ett ord på tentajäveln idag
(vilket kanske i teorin är bra eftersom jag ligger över maxgränsen vad gäller antal tecken.
Det var ju synd för mig. Jag har mer att säga och har ingen diskussion.
Kul dag jag skall ha imorgon. STRYKA, TA BORT, FÖRKORTA, STRYYYYKA)
men däremot har jag fått för mig att jag skall göra ett lapptäcke.

Tystnad.

Ja, ett lapptäcke. På allvar. Tummis.
Problemet är att jag då behöver: 
1. en jävla massa tyg
2. en jävla massa tålamod.

Punkt ett har jag försökt råda bot på genom att bjuda på en massa tygauktioner på Tradera.
(Och eftersom jag i princip är pank är det en jättebra idé)
Punkt två vet jag inte riktigt hur jag skall lösa,
några tankar?

Förutom att få galna ideér har jag idag:
sett tre avsnitt Grey's Anatomy, gått två promenader med hunden, rensat ur en garderob och slängt tre par skor och två väskor, lagat mat och förlorat två omgångar Monopol. 
That's it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0