Saker som jag inte förstår

Hur en människa kan försvinna språlöst. Jag förstår inte, trots att jag nog har vänt och vridit på ala möjliga scenarion inne i mitt huvud. Inget verkar vettigt eller realistiskt. Tony, var är du?

Det går inte en dag utan att jag tänker på vad som har hänt, var han har tagit vägen. Min kära kamrat sömnbristen har gjort sig påmind igen och så fort jag rör mig i stan på kvällen förväntar jag mig att få se Tony.

Skrev tenta idag, fokus var inte på topp. Dels på grund av sömnbrist, dels på grund av jobbiga tankar. Förhoppningsvis klarade jag det ändå. Jag tror inte man kan förstå det här om man inte är insatt, men min man gör det bästa han kan för att få mig på bättre humör.

Cissi fyller år på torsdag. Idag har hennes bror varit spåröst försvunnen i två veckor. Roligare kan man ha det. Och som sagt, om jag mår dåligt, hur mår hon då?

USCH.

(Men Norge och Danmark var fint. Ritkigt fint)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0