Fixeri fixera

Hade en otroligt produktiv dag igår. Dock tyckte jag att tvätta nio fönster, rensa två byråer, göra rent för Ronja, skriva två recensioner och läsa två timmar i solen var viktigare än att 1. packa, 2. diska, 3. köpa påskgodis, 4. gå till biblioteket och lämna tillbaka böcker, 5. dammsuga och städa toaletten och 6. plugga (har en så söt sak en dansktenta och en redovisning på tisdag).

(Dock skall tilläggas att jag faktiskt tvättade och tog ut nästan hela återvinningen med, gjorde lite rätt i alla fall)

Eftersom min käre pojkvän inte kan meddela när han och hans far tänker komma och hämta mig så kanske jag borde vara stressad men kanske inte. ÅH dessa kval. Är jag stressad? Är jag inte? Nu kommer jag ju inte få något gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0