Dag 8: mina favoritsaker

1. Smulan (som jag gissar på är en hälsofara vid det här laget. När jag var nio bestämde jag att man inte tvättar Smulan och jag kan vara ganska rabiat ibland, så så blev det. Slutdiskuterat.)
2. Min minneslåda (dagböcker, stöldgods från tonårskärlekar, brev, säkerhetsnålar...)
3. Min bokhylla med dess innehåll (detta behövs knappast kommenteras. Jag har en lista med alla böcker som jag har lånat ut och blir GALEN om de inte kommer tillbaka)
4. Mitt skrivbord (det är gammalt och fint. Och vitt. Vitt är fint)
5. Min jordglob (den är fin. Och det är ganska coolt att ha hela jorden i sitt vardagsrum. Dessutom lyser den)
6. Mina fotoalbum (de är fina. Och pyssliga)

Mycket fint helt enkelt.

Tror att det var det hela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0