Dag 6: om det här vore min sista dag

Om det här vore min sista dag aå hade jag antagligen inte gått upp ur sängen så okristligt tidigt som jag gjorde. Jag hade förbjudit Jonas att åka och plugga och sett till att han tillbringade dagen med mig. Jag hade inte heller åkt till praktiken eller till Ica Maxi. Jag hade inte heller ramlat på isen framför en bil.

Skall vi vara helt ärliga hade jag panikat en hel del. Jag hade troligen sprungit runt som en yr hörna och gråtit okontrollerat. Men om vi skall se till vad jag ÖNSKAR att jag hade gjort passar resten av den här dagen in ganska bra. Jag skall nämligen baka lussekatter lillebror! Sen hade jag försökt träffa så många av personerna som står mig närmast som möjligt. Jag hade skrivit brev till alla som jag bryr mig om och jag hade planerat min begravning.

Jag hade bestämt vem som jag vill ska få vad av mina saker och sen hade jag ätit en jävla massa choklad. Typ så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0