Dag 4: det här åt jag idag

Dagens uppgift är nog den tråkigaste. Vem bryr sig om vad jag har ätit idag? Vad gör det för skillnad? Vad lär ni er om mig?

Ja, jag kunde kanske ha ändrat uppgiften, men all min kreation går just nu till att skriva hemtenta. I didaktik. Det är så tråååååkigt. Egentligen är det mest ordbajseri, men jag börjar tröttna på det nu. Det ger ingenting.

Just ja, mat var det ja. Hittills har jag ätit två salamimackor, fyra digestivekex med massa smör på och en apelsin. Och druckit två av glas ProVivas ekologiska björnbärsdryck. Mums! Om man har i åtanke att jag var uppe 6.50 låter det lite magert, men tänker man sedan på att jag sov 11-13 så känns det lite bättre.

Ikväll planerar jag att göra flygande Jacob, skall bara palla mig till affären och köpa bananer först. Allt snack om mat gör mig hungrig. Jag skall nog ta mig en apelsin nu. Eller kanske en kiwi.

Frågor på det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0