En lista som kan göras evighetslång

Saker som gör mig obstinat:
- människor som säger "är du säker på att du kan göra det?" eller "jag tror inte att du kommer göra det" (nej, jag är inte det minsta säker, men nu MÅSTE jag ju göra det för att överbevisa dig)
-människor som blir uppriktigt upprörda över att mina böcker står i färgordning (jag tänker aldrig ändra på dem, bara för att reeeeeetas)
- kunder som kan ALLT om mitt jobb (sluta, håll TYST, du vet inte vad du pratar om, DET GÅR INTE ATT GÖRA SÅ BARA FÖR ATT DU VILLVILLVILLVILL DET)
- människor som läser till svensklärare men som envisas med att säga att de skall bli svenskalärare (SLUTA GENAST, idioter)
- folk som sitter på min plats på bussen (den är MIN, nu tänker jag sitta och stirra argt på dig tills du flyttar på dig)
- smink på mina badrumsmattor (jag använder dina skrivare, bara för att hämnas)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0