Liverapport från KTB

Jag tycker om att plugga.
Jag tycker om att skriva arbeten.
Jag tycker om att utvecklas.

När det klaffar.

Idag sitter jag bara och bläddrar i böcker och anteckningar utan att få fram något vettigt.
Jag vänder och vrider på varje ord utan att få till några bra meningar
och vad jag än skriver, hur jag än formulerar frågeställningen så känns det som om jag svarar på fel sak.

15 hp.
Max fem sidor. Med inledning, fallbeskrivning, analys och diskussion.
Något är fel.

Det är så mycket som står på spel och så få sidor.
Hur skall jag kunna analysera något på max en sida?
Okej. Omformulering.
Hur ska jag kunna analysera en lärandesituation utifrån styrdokumenten, den lärandes perspektiv, undervisningsperspektivet och det etiska perspektivet på en sida?
En A4.

Nu går jag och äter lax och choklad.
Och jag tänker fan köpa sushi istället för att äta maten jag har med mig.
Och där kom en person jag inte tycker om.
Gå härifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0