VAD tänkte du där?

Förresten, det hände något för någon dag sen som gjorde mig så jävla arg.
Och eftersom jag är en väldigt känslosam person så ältar jag det.
Fortfarande.

Två små pojkar, runt två år, leker med varandra.
Den ena lite försiktigare än den andra men leken anpassas
och de har roligt, riktigt roligt.

Sen är det dags för en av pojkarna att åka hem
och den andra pojken springer mot honom samtidigt som han skriker hej då.
Han kastar sig runt halsen på honom och de ger varandra en stor blöt puss.
För så gör man när någon skall gå.
Man säger hej då och pussas.

Då händer det som inte får hända.
Mamman till den försiktiga pojken säger:
Men X, du ska ju pussa tjejer inte killar.

Jag blir fortfarande så arg så att jag får tänka på att andas ordentligt när jag tänker på det.
HAN ÄR FUCKING TVÅ ÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0