Mitt nya liv och jag

Nya upplevelser läggs till de gamla.
Jag som tidigare inte kunde leva på mindre än nio timmar sömn
har tagit mig igenom de senaste nätterna (och dagarna) på i snitt 2,5 timma sömn per dygn.
Jag trodde att min kropp skulle protestera,
att jag skulle vara lättretlig (som om jag inte varit det tillräckligt det senaste) och förvirrad.
Men icke.
Det enda som inte riktigt är som det brukar är att jag har ont i varenda muskel i hela kroppen.
Men lever gör jag ju
och jag kan jobba utan att göra några konstiga fel.

Men i natt chockade jag kroppen med en massa sömn
så nu skall jag väl klara mig i några dagar till.

(För övrigt kan man väl tycka att någon skulle ha berättat för min kusin
om mig och Andreas innan släktkalaset så jag slapp svara på ett
men var är Andreas då?
lagom till tårtan.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0