Pengabrorsan

Moneybrother på svenska
och jag undrar lite om det verkligen är så rätt,
men trots min skepsis sitter jag och nynnar med.
Vad kan man annat göra?

Idag har jag helt glömt av att hela min framtidsplan antagligen har raserats av GU
(Jag vet! Lyssna här allihopa! Jag har en plan!
Jag tycker att vi HT09 gör så att vi inte tar in en enda ny elev till ett enda program på lärarlinjen.
Bara för att krydda till det hela lite extra.
Det är ju ändå Göteborgs största linje.
Det låter väl som en bra idé?
JAAA)
och istället engagerat mig totalt i min lägenhet.

Garderober är rensade,
hyllor omstrukturerade,
lampor framplockade,
tomtar undanstuvade
och golv hittade.

Har ni den minsta lilla aning om hur lång tid det tar att gå igenom alla böcker,
skivor, filmer och kläder som jag har?
Det hade inte jag heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0