It takes a fool to remain sain

De dagarna då jag börjar 16 är inte att klassas som de mest produktiva i mitt liv.
Jag sover alldeles för länge, får i mig lite frukost, sitter vid datorn,
läser något kapitel i någon bok och tar en promenad ner till torget för att ta vagnen därifrån.
Och sedan åtta timmars jobb toppat med en evighetslång väntan på bussen.
Jag är lite för rastlös för sådant  och funderar på att dra igång något litet projekt
i stil med att skapa ett Alicante-fotoalbum.
Kreativiteten är som bortstrungen dessa dagar och det är inte mycket som jag kan förmå mig till att göra.
Men klippa, klistra och pyssla lite kanske?

På måndag drar allvaret igång på riktigt,
Spanska grundkurs II
så om 4,5 år är jag färdigutbildad lärare.
Yay!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0