Det är en konstart!

Nej vet ni vad.

Nu har jag framkallat korten från New York
(hade 405 kort, efter första utgallringen var det 232 kvar och tillslut framkallade jag 116 stycken),
diskat från igår
(Michaela, Andreas och Rickard var här och jag bakade kladdkaka),
och dagen innan dess
(man ska skjuta upp diskande),
ringt min syster för att höra när hon skall hämta mig inför träningen vid sju,
städat efter min fågel som är en riktig skitlisa,
vattnat blommorna,
läst bloggar,
ringt min andra syster för att planera påsken...

Då återstår väl egentligen bara att slå igen datorn och skriva en filmanalys av Poniente.
Men det kanske finns något annat som bara måste göras först?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0