En tripp genom nostalgin

Min mp3 laddas just i denna stund med en massa ny och fräsch (?) musik,
det är nämligen promenad på gång.
Några stackars solstrålar letar sig fram mellan molnen och skapar en mysig höstkänsla.
Jag åt frukost på balkonen och drömde mig bort, helt plötsligt insåg jag satt och stirrade på Krokängsparken.
Som jag inte har varit i på hundra år...
Sagt och gjort.
Nostalgi är bra skit.
Så det blir till att rensa tankarna till lite skön musik samtidigt som jag passar på att njuta lite av mitt eget sällskap.

Vid 16 är det jobb igen.
Enligt schemat slutar jag 21, men jag hoppas på att förlänga det till 24.
Om inte blir det film i kväll, Flyga drake.
Boken var underbar och jag hoppas innerligt att filmen klarar av att bräcka mina förväntningar.

Som sagt är det lugnt på jobbfronten denna veckan.
Utöver mina fem timmar i dag har jag två normala pass (åtta timmar) på torsdag och söndag.

För övrigt är det inte långt kvar till november nu.
Då händer en massa kul!
Lägenhet + New York, kan det bli bättre?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0