Môcke nu!

I dag blir det höstpromenad med Lena och sedan filmkväll med Andreas,
i morgon skall jag räkna matte (lovar), ha planeringsmöte med M&M och träna,
på torsdag ska det fikas med Kristian och varas barnvakt till mina favoritsyskonbarn på kvällen.
Fredag-söndag lär det jobbas en del, även om schemat inte är satt än.
Det är tisdag och schemat för denna veckan är inte satt än.
Strålande.

Trots allt gillar jag livet som timanställd, det ger än så mycket tid för annat
samtidigt som man får rätt bra med pengar.

Nu ska jag boka något roligt pass för i morgon och sen ska jag ta mig ur min morgonrockstristess.
I dag lyssnar vi på min nya skiva Säkert!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0