Struktur

Efter en spontankväll på Rockbaren igår känner jag mig lite ur fas.
(Som om jag inte redan gjorde det med all tidsskillnad mellan New York och Sverige.)
Rockbaren, är som alla vet inte mitt favoritställe,
men i trevligt sällskap och några glas vin kan det vara okej ibland.

Jag försöker få någon struktur över dagen.
Allt jag vet hittills är att jag ska sova hos mamma och måste lägga mig tidigt,
båda sakerna som en följd av att jag börjar kl. 6 imorgon på Hisingen.
Eftersom min lägenhet fortfarande är en byggarbetsplats så får det bli på det viset.
Jag råkade sova till tolv idag så jag borde göra något uttröttande för att kunna somna i tid.
Träning är uteslutet då jag är förkyld.

Det känns onekligen lite som ett ekorrhjul.
Jag har samma problem som för några veckor sen.
Inget att göra och inget "hem".
Frustrerande.
Men imorgon ska det vara klart, då blir det till att bära möbler och storstäda.
Igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0