Tillfälligt upptagen av livet

Det blir inte så mycket bloggande nu för tiden.
Tiden räcker helt enkelt inte till.
Höhö.

Bortse från min dåliga ordvits och hjälp mig istället att lösa ett överhängande problem.
Tjugofem kilo packning till fem månader? No way.
Hur skall det gå till?

Utöver packningsproblem så dras jag med andra små irritationsobjekt
som att jag måste storstäda hela mitt rum innan jag åker.
(Ni vet, dra ut alla böcker, kläder och prylar och verkligen göra rent överallt)
Sedan är det ju en massa folk jag måste träffa en sista gång innan jag åker,
saker som måste köpas, jobb som måste jobbas,
pengar som måste räknas och listor som måste skrivas.

Kort sagt, jag är en upptagen kvinna just för tillfället.

Kommentarer
Postat av: Sis

Känner igen detta problem väl. Inträffade samma sak inför hösten men jag lyckades hinna med allt tror jag!

2008-03-01 @ 13:34:00
URL: http://mangosg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0