Ensam står jag här...

Glömde nämna förut att det är synd om mig.
Skall jobba från 14-22 och bara det är en anledning till självömkan,
men vanligtvis brukar jag ha med en liten pojke på upplärning.
Men herr Andreas skall skolka från detta pass och jag kommer därför få jobba helt själv!
Jag hade ställt in mig på att slippa ensamma pass fram tills dess jag åker,
men icke sa nicke.

(Och för er som inte hänger med i svängarna
så skall Andreas ta över mina pass när jag är i Spanien.
Väldigt käckt.)

Nu skall jag komma på vad jag skall köpa med mig för mat till jobbet.
Indiskt kanske?

Kommentarer
Postat av: Louise

Haha jaa.. Har blivit lite mobbad för det idag :P

2008-02-29 @ 22:58:55
URL: http://Louen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0