Ma prononciation est très mal

Femtioen glosor och tjugofem översättningsmeningar senare
är jag klar att göra mig i ordning för dagen.

I dag ser jag ut som ett marsvin,
men säg inget om det till Andreas för då tror han att han har rätt.

Jag har lärt mig att säga att jag inte är bra på det franska uttalet.
Det kunde nästan kvalat in till dagens lärdom om inte den kategorin redan var full.

Dagens lärdom: Planera pluggandet bättre så du slipper sitta med allting samma dag.
Arbeta efter Mickes idé med att skriva in allting man har gjort under dagens lektion
på datorn direkt när man kommer hem. En fil för grammatik och en för glosor.

Seriositeten flödar.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Eller så läser han det på din blogg och fått det han hela tiden visste bekräftat!

2007-09-05 @ 18:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0