Egentid

Det blev helt plötsligt en massa fler timmar egentid än vad jag hade räknat med.
Ursprungsplanen var att jag skulle möta Sofia på Lundbybadet klockan halv fyra.
Vi har verkligen kommit igång med simningen nu, duktiga oss!
Sofia var tyvärr tvungen att ställa in, Buterixbesök stod på schemat.
Jag gråter inga mängder eftersom jag har lite lätt träningsvärk från ridningen igår.
Vi bestämde simning imorgon och eventuellt fredag också.
Innan jag åker iväg till Jönköping.

Nu har jag då ett litet problem,
vad skall jag göra med all denna egentid?
Jag har en massa förslag och vet inte riktigt var jag ska börja...

-         Plugga?

-         Skriva?

-         Pärla?


Sen har jag lite mer tråkiga alternativ som:

-         Städa?

-         Diska?


(HAHA! Jag fick just ett sms från Landvetter, där min storasyster bor.
Hon har en liten vana att skicka små uppdateringar om deras vanliga liv.
Idag hade Oliver, 3 år, lagt sig i bäcken för att kolla om kläderna var vattentäta.
Då pratar vi inte om regnkläder, utan vanliga hederliga vardagskläder).

Nu ska jag sysselsätta mig med något i alla fall.
Ni lär få uppdatering om hur det gick.


Kommentarer
Postat av: ebba

Om du är duktig på att baka - ge mig gärna något tips på vad jag ska slänga ihop för något! :)

2007-09-12 @ 12:57:39
URL: http://www.omebba.blogg.se
Postat av: Rebecka

Vi hade det väldigt kasst med toaletterna på grundskolan med. Nu på gymnasiet har vi praktisktaget helt fläckfria toeletter. Tyvärr verkar det vara en mognadsfråga.. Att använda toaletten borde man väl fått lära sig i hemmet redan som liten?

2007-09-12 @ 16:17:17
URL: http://rvj.blogg.se
Postat av: Rebecka

Jo det har du helt rätt i. När jag gick i grunskolan var jag elevråds representant och kommer ihåg hur alla klagade på toeletterna. Så fick vi i elevrådet förslaget att vi elever skulle själva städa toeletterna, med tanke på att vi grisade ner dem. Städar man själv, så slutar man skita ner.. Men det blev tyvärr nej direkt.

2007-09-12 @ 17:04:40
URL: http://imaginations.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0