Vad var det jag sa?

Jag har just impregnerat mina nya skor,
med den miljöfarliga impregneringssprayen.
Dumma mamma som köper fel.
(Och jag har absolut inte ett eget val att köpa en ny, nej.)

Min fötter är blöta efter att ha gått ut på det
"självtorkande underverket till matta" som folk envisades med att införskaffa i våras.
Den är grå och ful.
Och absolut inte självtorkande.
Även om mina fötter är genomblöta från regnet igår
(dumma matta, du har haft en massa tid på dig att vara finurliga och självtorka!)
så känns det ganska skönt att kunna säga:
"Vad var det jag sa?"

Jag funderar starkt på att ringa runt till alla mattentusiaster i min närhet
som har propagerat för detta underverk.


Kommentarer
Postat av: Tirra

du får ju bejaka din innersta tant och kolla på bonde söker fru haha;)

2007-11-29 @ 13:39:59
URL: http://tirra.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0