Allt ligger i betraktarens ögon

Mitt rum har ytterligare en gång förvandlats till organiserat kaos.
I natt rensade jag ur alla tidskriftsamlare, lådor, skålar och korgar.
Det blev en hel del papper till pappersåtervinningen kan jag, utan att säga för mycket, avslöja.

"Hej, det är Therese"
"Hej, Sofia här. Vad gör du?"
"Möblerar om bland mina papper och smycken..."
"Nu?! Klockan halv tolv på natten?"
"Jaa, något måste jag ju göra, eller hur?"
"Aldrig testat att sova?"
"Men då skulle jag ju inte kunna svara när du ringer"
"Sant. Fortsätt du med din plötsliga städmani"
...
"Du är inte sjuk va?!"

Nu måste jag bara komma på något fiffigt system för mina garderob,
men det lär ju inte hända.

I dag lyssnar jag på Loke och letar högtalare till min dator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0