Problem

I mitt nittonåriga liv har jag inte stött på mycket negatvit med att ha ett extremt ostädat rum,
men nu har det nått sin kulm.
Jag har fått ett mail från Göteborgs Universitet om att min ansökan är behandlad
och att jag kan gå in och titta på vilken utbildning jag blivit antagen till.
Om jag hade haft en jävla PIN-kod som tydligen har blivit skickad till mig.

Dessutom måste jag tacka ja till platsen innan 27 juli
vilket jag inte heller kan göra utan Pin-kod.

Så: det ligger en plats till en utbildning och väntar (förhoppningsvis) på mig,
men jag kan varken se vilken kurs jag fått eller tacka ja till den.

Nu ber jag till skolgudarna (säg inte det till någon) att antagningsbeskedet även skickas via post.
För det borde det väl, eller hur?

Telefontiderna är dessutom 9-16 imorgon,
känns motiverande att ringa från Festivalbussen.
Not.

Kommentarer
Postat av: Micke

Hm. Om du inte har valt att få det via mejl eller sms (men va..?)så tror jag att du får brev hemskickat.

2007-07-11 @ 16:59:38
URL: http://lagercrantz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0