Allt är som det ska.

Jag är ganska dålig,
jag vet.

Men varken Marcus eller Micke har uppdatterat på evigheter
så jag tyckte att jag hade rätt att fuska.

Jag skulle vara duktig och rensa min dator från onödiga program.
Det visade sig att jag avr lite väl duktig.
Nu mer har jag inga drivrutiner för mitt ljudkort installerade.
Alltså: Ingen musik för Therese del.
Känns underbart med tanke på att jag köpt/fått sju nya skivor denna månaden.

Andreas är hemma och allt är som det ska.
Jag och syster shoppade upp alla mina pengar igår,
allt är som det ska.

Sofia går upplärning på jobbet och på lördag är det utgång som gäller.
På fredag blir det festival i lödöse och på måndag skall vi se simpsons.
Semester är the shit.

Glasstund med Astrid idag,
på tiden.
Allt är som det ska.

Kommentarer
Postat av: Micke

Åh. Lyckades med samma sak, klantigt nog. Drivrutinerna försvann. Men de finns antagligen på någon cd-skiva du gömt undan i en kartong högst upp i garderoben på vinden, eller på Internet. Internet är grejen.
Och du, jag är faktiskt back on track. Men vi kan fortfarande hacka på Marcus.

2007-08-01 @ 16:43:31
URL: http://lagercrantz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0