Kreativism - en fullgod ism.

I ett svagt ögonblick har jag lyckats skaffa den mest gay samlingen någonsin.
I kväll var kvällen som jag lyssnade på den från första till näst sista låten (99 stycken),
utan att kunna stänga av.
Den var så galet dålig, ändå satt jag där och sjöng med.

Top 100 pop love songs, hur bra kan det vara?
Vad trodde jag?

Mitt rum har ytterligare en gång förvandlats från välstädat till (o)organiserat kaos.
Anledningen denna gång var att jag har försökt att skapa
ett väldigt kreativt fotoalbum från Spanienresan i somras.
Det ligger färgpennor, glitter, pärlor, häftmassa, saxar, kartor,
biljetter, anteckningar och sönderklippta kort överallt.
Och hittills har jag satt in korten från Barcelona. Där var vi i två dagar.
Alltså har jag bilderna från både Valencia och Madrid kvar.
Uppskattningsvis hundra bilder.
Undra hur mitt rum ser ut när det är klart?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0