Hurtighet

I dag har jag varit väldigt duktig.
Och klockan är bara tio,
vart ska detta sluta?

Gick upp klockan åtta åt en mysig frukost med Andreas,
som densamme hade dukat fram,
och sen (nu till duktigheten) ringde jag till CSN!

Jag fick bara positiva besked som i korthet går ut på att jag kan åka hem
till Michaelas & Andreas student i maj utan att bli av med studiebidraget,
att man får vara borta 20 % utan att bli av med studiemedlet
och att det inte är några problem att få pengar om jag tentar av
den kursen jag tänkte påbörja innan jag åker.

Oj vad ni bryr er.

Nu sitter jag på GU, igen.
Snart dags att börja hårdpluggningen, igen.

Men först!
Jag blev antagen till både Spansk Grundkurs 1 (helfart på GU)
 och Franska i Skriven Text 1 (kvartsfart, distans på Dalarnas Universitet).
Jag är så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0