Mmbop

Jag vet inte vad som har hänt de sista dagarna,
jag har egentligen inte gjort så mycket men timmarna har bara simmat förbi likt en lekande lax.
Jag har träffat Fanny, vilket alltid uppskattas.
I torsdags lyckades jag med att:
vakna upp hos Sofia, åka till stan för att träffa Michaela och hjälpa henne överlämna lite cvn,
åka hem till Fanny, springa in i Lena och Pontus på väg hem från Fanny och möta upp Andreas för en myskväll.
Ganska bra jobbat tycker jag.

Nu är jag brutalt trött. Kan varken stava eller sova.
Bröl.

Igår var det festival hos Michaela. "Lödöse super och spyr".
Mest bra.
Morötter, vengaboys, mmbop, tält och Sally.
Röj på riktigt alltså.

Jobb idag, imorgon och på måndag.
Dessutom måste jag in till Studenternas hus och bli medlem i studentkåren.
Vuxet.

Kommentarer
Postat av: Micke

åh. Hanson-bröderna. *rodnar*

2007-08-26 @ 01:01:21
URL: http://lagercrantz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0