Hjärtekatten

Min pysselådra har verkligen vaknat till liv det senaste.

Jag har fått tanken om att tapetsera om en bokhylla (som dessvärre tillhör Jonas, så jag måste nog muta honom lite), jag har gjort eget påskpyssel till påskriset, planterat om alla blommor, satt in hela förra sommarens (nåja, 40 kort kvar) bilder i album, idag skall jag försöka hitta en lämplig färg som jag skall måla om lite ramar i och jag är sugen på att måla om min ena byrå.

I dag hittade jag hjärtekatten som är ett virkprojekt som går ut på att virka gosedjurskatter till hjärtsjuka barn. Självklart skall jag hjälpa till. Garnet är beställt och peppen är på topp. Sen att jag inte har virkat sen högstadiet talar vi tyst om. Hur svårt kan det vara egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0