Dagens tema: hur svårt kan det vara?

Efter att ha beställt hem en massa garn till hjärtekatten (för "hur svårt kan det vara") bestämde jag mig för att åka till Coop Forum och handla lite mat. Väl där blev jag så inspirerad och köpte en massa mat. Som jag sedan skulle få hem. Utan bil. "Hur svårt kan det vara?" tänkte jag och nu sitter jag här med armar ner till knäna.

Under tidigare nämnda shoppingtur hittade jag rabarber och blev så INSPIRERAD så jag bestämde mig för att göra rabarberkräm. "Hur svårt kan det vara?" tänkte jag och skickade iväg ett sms till mormor för att få reda på vad det skulle vara i. Nu har jag en massa kanelstänger hemma som jag aldrig kommer använda. Perfekt ju.

Nu skall jag strax ge mig på att laga rabarberkrämen och då får vi helt enkelt se hur svårt det kan vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0