Projekt ny inneboende inleds

Jag har bott här i snart två år.
Nu när den andra inneboenden snart flyttar in tyckte jag att det var dags
att se till så att man kan stå upp och duscha samt att man kan ha taklampa i det stora sovrummet.
Så idag har jag sillikonat badkarskanter och gjort om en lös kabel och två kontakter till en 6 meters förlängningssladd.
Dessutom har jag spikat upp ovan nämnda förlängningssladd i taket.
Sedan ringde jag ComHem (TVÅ gånger) för att fixa mitt trådlösa bredband.
Jag är så effektiv att jag blir rädd för mig själv.
Nu återstår bara att storstäda, bära ner en byrå till källaren/slänga skiten,
trolla bort en tv och en jävla massa annat.
En annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0